Uvjeti korištenja

Dobrodošli na web stranicu www.lallure.hr, kojom upravlja tvrtka NextLevel, spletna prodaja, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenija, matični broj: 8476845000, porezni broj: HR91175952521 (u daljnjem tekstu: Tvrtka). Na ovoj web stranici možete pronaći informacije o našim proizvodima, uslugama i poslovanju općenito. Korištenjem web stranice izjavljujete da ste upoznati s ovim Općim uvjetima poslovanja, (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti), da ste suglasni i da prihvaćate pravila i uvjete navedene u njima.

Na Općim uvjetima temelji se cjelokupno poslovanje web trgovine L'Allure (u daljnjem tekstu: Pružatelj). Ovi Opći uvjeti definiraju odnos između Kupca i Pružatelja usluga, te određuju prava i obveze Kupca i Pružatelja usluga.

Opći uvjeti stupaju na snagu onog trenutka kad posjetite web trgovinu www.lallure.hr i vrijede na cijelom web prostoru, odnosno na svim stranicama i podstranicama web stranice. Opći uvjeti koji vrijede u trenutku predaje narudžbe obvezujući su i za Kupca i za Pružatelja. Smatra se da Kupac obavljenom narudžbom u potpunosti prihvaća ove Opće uvjete.

Pružatelj se trudi da sve informacije na web stranici budu točne i pravovaljane, te zadržava pravo izmjene proizvoda, usluga i cijena ili zamjenu bilo kojeg dijela ovih Općih uvjeta, bez obavezne prethodne najave ili obavijesti. Sve promjene smatrat će se dijelom Općih uvjeta od trenutka njihove objave. Pružatelj također zadržava pravo u bilo kojem trenutku iz ponude povući jedan, više ili sve proizvode te privremeno ili trajno ograničiti pristup web stranici.

Sve tekstualne sadržaje, fotografije, videozapise i sve ostale materijale Pružatelj stvara, uređuje i objavljuje kako bi što bolje prezentirao i opisao svoje proizvode i usluge. Zadržavamo pravo na pogreške, netočnosti ili propuste u sadržaju koji se mogu odnositi na tekst, fotografije, video materijale i ostale informacije na web mjestu. Stvarni izgled i funkcionalnost proizvoda mogu se razlikovati od sadržaja na web stranici.

Svi proizvodi u prodaji su provjereni i zadovoljavaju najviše sigurnosne standarde, a Pružatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu uzrokovanu proizvodima koji su kupljeni na web stranici www.lallure.hr.

PODACI O TVRTKI (REGISTAR I BROJ UPISA)

NextLevel, spletna prodaja, d.o.o.

Usnjarska cesta 18

SI-1275 Šmartno pri Litiji

Matični broj: 8476845000

Porezni broj: HR91175952521

Porezni obveznik: Da

Upis u registar: 24. 7. 2019. godine

Klasifikacija (SKD): G47.910 – Trgovina na malo putem pošte ili putem interneta

KUPNJA U WEB TRGOVINI L'ALLURE

Opći uvjeti (web trgovine L'Allure) baziraju se na važećem nacionalnom zakonodavstvu koje uređuje zaštitu potrošača, zaštitu osobnih podataka i elektroničke komunikacije i Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (u daljnjem tekstu: GDPR), te su sastavljeni u skladu s gore navedenim aktima, a u obzir su uzete i preporuke Gospodarske komore Republike Slovenije i međunarodni pravilnici za elektroničko poslovanje.

Prije pristupa stranici ili upotrebe web stranice www.lallure.hr pažljivo pročitajte ove Opće uvjete jer oni osiguravaju održavanje profesionalnih poslovnih odnosa između Pružatelja usluga i Kupca te definiraju njihova prava i obveze. Kupca i Pružatelja obvezuju Opći uvjeti koji su definirani na web stranici u trenutku kupnje (internetska narudžba). Prije konačne potvrde o kupnju određenog proizvoda, Kupca se upozorava da u potpunosti prihvati Opće uvjete. Potvrđivanjem kupnje Kupac izjavljuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima te da iste razumije i u potpunosti prihvaća.

CIJENE

Cijene proizvoda izražene su u eurima (eur) i u njih je uračunat PDV. Tvrtka NextLevel, d.o.o. je u skladu s važećim propisima porezni obveznik koji je identificiran za svrhe plaćanja PDV-a. Cijene vrijede od dana objave, a trenutni cjenik do opoziva. Zadržavamo pravo na promjene cijena bez prethodne najave. Cjenici nemaju unaprijed određen rok važenja, ali trenutna cijena vrijedi u trenutku kada Kupac pregleda web stranicu i u trenutku predaje narudžbe. Ukupnu cijenu za jedan ili više odabranih proizvoda, iznos PDV-a, troškove poštarine i osiguranja Kupac može vidjeti već u košarici za kupnju, a kasnije i prilikom popunjavanja obrasca za predaju narudžbe. Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu, kupoprodajni ugovor između Kupca i Pružatelja konačno je sklopljen. Kupac pristaje na Opće uvjete i slaže se s konačnom cijenom proizvoda i usluga. Time svi uvjeti plaćanja postaju obvezujući za obje strane, i Pružatelja i Kupca. Nakon što potvrdi narudžbu, Kupac će na adresu e-pošte koju je naveo dobiti potvrdu o narudžbi.

Akcijske cijene imaju unaprijed određen rok važenja, a razdoblje trajanja akcije navedeno je uz sniženu cijenu ili na prezentacijskoj stranici proizvoda.

METODE PLAĆANJA

Pružatelj kupcima omogućava sljedeće metode plaćanja:

  • plaćanje gotovinom prilikom dostave - kupoprodajna cijena plaća se izravno dostavljaču koji dostavlja pošiljku;
  • plaćanje platnom ili kreditnom karticom - plaćanje se vrši putem MasterCard ili Visa kartice;
  • plaćanje prema predračunu - kupoprodajna cijena podmiruje se prijenosom na transakcijski račun Pružatelja.

Metodu plaćanja odabirete u zadnjem koraku ili na stranici košarice, gdje morate unijeti sve potrebne podatke da biste uspješno završili kupnju. Nakon kupnje dobit ćete potvrdu narudžbe putem e-pošte, a ista se također pohranjuje na poslužitelju Pružatelja. Nakon završetka kupnje, potvrda o narudžbi u svakom je trenutku dostupna i Kupcu i Pružatelju.

ISPORUKA PROIZVODA

Kupac je u trenutku kupnje naručenih proizvoda dužan platiti troškove poštarine, osim ako je uz proizvod izričito navedeno da:

  • Je poštarina uključena u cijenu ili;
  • Je dostava besplatna ili;
  • Je Kupac odabrao standardnu dostavu.

Kupac je upoznat sa cijenom poštarine već prije završetka kupnje. Ako odaberete standardnu dostavu, cijena dostave je 3,99 eur.  Standardna dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 40 eur. Ako odaberete ekspresnu dostavu, cijena dostave je 4,99 eur. U slučaju plaćanja pouzećem, kupac je dužan platiti naknadu za pouzeće u iznosu od 1,99 eur. Ova se naknada ne naplaćuje ako se koriste drugi načini plaćanja.

DOSTAVA PROIZVODA

Koju god metodu plaćanja odaberete, pošiljku će vam dostaviti HP-Hrvatska pošta d.d. (u daljnjem tekstu Hrvatska pošta). Sve podatke o dostavnoj službi vidjet ćete u poruci e-pošte prilikom primitka potvrde o narudžbi. Usluga dostave Hrvatske pošte obično se odvija u prijepodnevnim satima. Proizvode koji su na zalihi ćemo dostaviti u roku od dva do tri radna dana. O točnom datumu dostave Kupac će biti obaviješten putem e-pošte. U slučaju da proizvoda nema na zalihi, Kupac će u roku od jednog (1) dana biti obaviješten o izmijenjenim uvjetima dostave. Uz dostavljeni proizvod priložene su sve upute i račun. Račun pohranite, jer se može koristiti kao osnova za ostvarivanje prava na jamstvo.

Pružatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za eventualna kašnjenja ili oštećenja za koje je odgovorna dostavna služba. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i o njima odmah obavijestiti dostavljača, te uz njegovu pomoć sastaviti zapisnik o reklamaciji oštećene pošiljke.

UPOTREBA PROIZVODA I SIGURNOSNA UPOZORENJA

Dajemo sve od sebe da u ponudu uključimo samo proizvode koji su u skladu s visokim sigurnosnim standardima kakvoće. Unatoč tome, ne može se u potpunosti isključiti mogućnost da su neki proizvodi proizvedeni s oštećenjem ili nekim drugim nedostatkom. Trudimo se da detaljnim opisima, fotografijama i videozapisima proizvode predstavimo što je moguće preciznije i točnije, ali ne možemo sa sigurnošću tvrditi da su sve informacije na web stranici e-trgovine u potpunosti točne. U pojedinim slučajevima može doći do odstupanja između podataka iz opisa proizvoda i stvarnog stanja.

Po primitku pošiljke, potrebno je pažljivo pročitati priložene upute za svaki proizvod te na temelju njih samostalno i na siguran način testirati rad i funkcionalnost proizvoda. Kupac mora prema vlastitom nahođenju procijeniti može li proizvod uzrokovati imovinsku štetu, štetu zdravlju ili bilo koju drugu štetu. Svaki kupljeni proizvod ili proizvode dobavljača Kupac koristi na vlastitu odgovornost. Ako smatrate da bi proizvod mogao biti štetan za zdravlje ili prouzrokovati bilo kakvu drugu štetu, nemojte ga koristiti, već odmah kontaktirajte Pružatelja. Međusobno se dogovorite o povratu proizvoda, a Pružatelj će se pobrinuti za sigurnosnu provjeru proizvoda i telefonskim putem vas obavijestiti o rezultatima provjere.

NARUČIVANJE PROIZVODA

Proizvode možete naručiti putem svih naših komunikacijskih kanala (izravnom kupnjom u web trgovini, putem Facebook Messengera, Instagrama, chata uživo, e-poštom, telefonskom narudžbom, putem WhatsAppa, SMS-a…). Sve narudžbe pohranjuju se u našoj evidenciji. Proizvode je moguće naručiti bez registracije, kao gost ili kao registrirani korisnik. Podaci koji se traže prilikom narudžbe su ime, prezime, adresa, adresa e-pošte, telefonski broj, te odabrani proizvod i količina. Prije završetka kupnje, Kupac može ponovno pregledati narudžbu i izvršiti bilo koje izmjene. Ukoliko Kupac odluči otkazati ili promijeniti narudžbu, o tome nas mora obavijestiti prije same otpreme putem e-pošte ili telefona.

Postupak naručivanja

  • Nakon što pregleda ponudu, Kupac odabire željeni proizvod tako da na njega klikne, a taj klik ga preusmjerava do stranice s proizvodom i njegovim opisom. Zatim odabire željenu količinu, a svoj odabir potvrđuje klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Kupac u košaricu može dodati i druge proizvode i to ponavljanjem gore opisanog postupka ili pak nastaviti na odjeljak web stranice „Vaša košarica“, gdje može ukloniti proizvode ili promijeniti njihovu količinu. Klikom na gumb „Na blagajnu“ Kupac odlazi na završnu stranicu kupnje, gdje unosi i označava sve potrebne podatke. Na završnoj stranici Kupac može još jednom pregledati odabrane proizvode, njihovu količinu i konačnu maloprodajnu cijenu. Kupnju potvrđuje klikom na gumb „Pošaljite narudžbu“.
  • Kada Kupac završi narudžbu, putem e-pošte će dobiti potvrdu o poslanoj narudžbi u kojoj su navedeni svi relevantni podaci o kupnji (proizvodi, količina, cijena) i dostavi. Prilikom tog koraka kupci moraju još jednom detaljno pregledati narudžbu i prijaviti sve eventualne pogreške ili željene promjene u narudžbi, i to što je prije moguće, ali najkasnije u roku od jednog (1) sata nakon primitka potvrde o narudžbi. Naime, Kupac može otkazati svoju narudžbu samo do trenutka otpreme. Poruku o otkazivanju narudžbe Kupac može poslati putem bilo kojeg komunikacijskog kanala, ali pri tom mora naznačiti da je riječ o otkazivanju narudžbe i navesti svoje ime, prezime i adresu te naručeni proizvod i broj narudžbe.
  • Ukoliko nema nikakvih ograničenja, a Kupac nije otkazao narudžbu, Pružatelj će nastaviti obradu poslanog naloga. Pružatelj će najprije provjeriti zalihe i izračunati procijenjeno vrijeme dostave za određeni proizvod ili više njih, a potom će Kupca putem e-pošte i SMS-a obavijestiti o potvrđenoj narudžbi i navesti predviđeno vrijeme dostave. Ako je proizvod ili više njih na zalihi, Pružatelj će putem dostavne službe Kupcu pošiljku dostaviti u roku od 2 do 3 dana, a u protivnom će putem e-pošte i SMS-a Kupca obavijestiti o točnom vremenu dostave. Nakon primitka pošiljke, Kupac će također dobiti i eventualne upute i račun.

 

Kupoprodajni ugovor

Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Pružatelja neopozivo je sklopljen u trenutku kada Kupac potvrdi svoju narudžbu klikom na gumb „Pošaljite narudžbu“. Kupac time potvrđuje i prihvaća sve uvjete ugovora o kupoprodaji, odabranu količinu, proizvode i maloprodajnu cijenu, te u cijelosti prihvaća Opće uvjete. Od tog trenutka su svi uvjeti kupnje čvrsto definirani i vrijede za obje strane, i Kupca i Pružatelja. Ugovor o kupoprodaji pohranjuje se u elektroničkom obliku u evidenciji Pružatelja. Kupac će elektroničkim putem dobiti obavijest da je narudžba zaprimljena.

ODUSTAJANJE OD KUPOVINE

U skladu s pravom EU-a na području zaštite potrošača, kod ugovora koji su sklopljeni na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, Kupac ima pravo da u roku od (14) dana obavijesti Tvrtku da odustaje od ugovora, i to bez potrebe za obrazloženjem svoje odluke. Prije podnošenja zahtjeva za odustanak od kupovine, Kupac ima pravo pregledati i testirati proizvod u mjeri koja je potrebna da bi se utvrdilo stvarno stanje proizvoda. Kupac mora dostaviti sve potrebne podatke (ime, prezime, broj narudžbe, datum računa, itd.) kako bi se njegov zahtjev mogao pravilno razmotriti. U skladu s važećim nacionalnim zakonodavstvom, Kupac prilikom vraćanja proizvoda ne snosi druge troškove osim izravnih troškova vraćanja robe. Kupac mora vratiti proizvod(e) u roku od trideset (30) dana od podnesenog zahtjeva za odustajanje od ugovora (kupovine). Pružatelj Kupcu neće vratiti kupoprodajnu cijenu sve dok ne zaprimi vraćenu robu ili dok mu Kupac ne ustupi dokaz da je robu poslao natrag. Samo fizičke osobe imaju pravo odustati od ugovora; pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora. 

Kupac koji odustane od ugovora mora neoštećeni proizvod vratiti u istoj količini i originalnoj ambalaži kao i prilikom naručivanja iz web trgovine. Proizvod od trenutka odustajanja od ugovora više ne smije koristiti. U slučaju oštećenja proizvoda ili ambalaže, vrijednost robe umanjuje se u skladu s važećim nacionalnim zakonodavstvom. Ako Pružatelj utvrdi da je vrijednost robe smanjena zbog ponašanja koje nije bilo potrebno za utvrđivanje karakteristika, rada i prirode proizvoda, Kupac može biti odgovoran za smanjenu vrijednost robe. Ako je proizvod oštećen, ili ako Kupac ne vrati identičnu količinu proizvoda, Pružatelj može odbiti poziv Kupca za odustanak od ugovora ili je Kupac dužan nadoknaditi štetu. Pružatelj će fotografirati svaki vraćeni proizvod, ambalažu i pošiljku kao dokaz, a slike će biti pohranjene na poslužitelju Pružatelja.

U skladu s pravom EU-a na području zaštite potrošača, Kupac svoj zahtjev za otkazivanjem ugovora mora podnijeti u roku od četrnaest (14) dana nakon što je došao u stvarni posjed robe. O otkazivanju ugovora Pružatelja može obavijestiti putem e-pošte na elektroničku adresu [email protected] ili redovnom poštom na adresu NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenija. Smatra se da su obavijest o raskidu ugovora i pošiljka s proizvodom pravovremeno poslani, ako Kupac pošiljku preda u propisanom roku. Teret dokazivanja za ostvarivanje prava na pravovremeni odustanak od ugovora iz navedenog članka snosi Kupac.

Obrazac za raskid ugovora (kupovine) možete pronaći ovdje. Popunjeni obrazac uvelike će olakšati cijeli postupak i ponuđaču i Kupcu, pa vas stoga molimo da nam zahtjev za raskid ugovora, u obliku obrasca, pošaljete redovnom ili elektroničkom poštom.

Kada Kupac podnese zahtjev za odustanak od ugovora, a sukladno pravu EU-a na području zaštite potrošača, Pružatelj mu mora vratiti kupoprodajnu cijenu najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od primitka zahtjeva za odustanak ili primitka pošiljke s vraćenim proizvodom. Ukupna kupoprodajna cijena će Kupcu biti vraćena putem iste metode plaćanja koju je Kupac koristio u trenutku kupnje, osim u slučajevima kada Kupac bezuvjetno zahtijeva povrat kupoprodajne cijene putem druge metode plaćanja i ako uslijed toga Kupac ne snosi nikakve troškove. Kupac nema pravo na naknadu dodatnih troškova koji su nastali zato što je Kupac odabrao drugu vrstu dostave koja za Pružatelja nije najpovoljnija u pogledu cijena, odnosno nije standardna vrsta dostave od strane tvrtke.

U slučaju odustajanja od ugovora, kada je Kupac kao način plaćanja odabrao plaćanje pouzećem u gotovini ili kreditnom ili platnom karticom, povrat sredstava se vrši bankovnim prijenosom. U tu svrhu su poduzeću NextLevel, d.o.o. potrebni podaci o potrošačevom bankovnom računu koje potrošač može poslati redovitom, preporučenom ili elektroničkom poštom. U slučaju da se podaci o bankovnom računu ne ustupe unatoč nekoliko podsjetnika, poduzeće NextLevel, d.o.o. zadržava pravo izdavanja bona u vrijednosti koja odgovara vrijednosti vraćene robe.

Reklamaciju će Pružatelj odbiti, ako prilikom pregleda proizvoda Pružatelj utvrdi da je proizvod neispravan i da ne radi zbog neadekvatne i nepravilne uporabe koja nije bila nužna za utvrđivanje stvarne prirode, rada i karakteristika proizvoda. Kupcu također mogu nastati dodatni troškovi ponovne dostave proizvoda, ako ga Kupac ponovno želi preuzeti.

U skladu s EU potrošačkim zakonodavstvom, zadržavamo pravo odbiti povrat određene robe. To je roba higijenskog karaktera koja se prodaje u zapečaćenoj ambalaži, a odnosi se na otvaranje pakiranja nakon primitka od strane Kupca. U skladu s tim, takva nam se roba mora vratiti u svom originalnom i zapečaćenom pakiranju na daljnju inspekciju. Nakon primitka i pregleda takve robe obradit ćemo zahtjev Kupca u skladu s važećim odredbama koje se primjenjuju na ovom području.

Ako Pružatelj nije u potpunosti ispunio svoje obveze koje prema važećem zakonodavstvu vrijede za ugovore sklopljene na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, rok za odustanak od ugovora iznosi tri (3) mjeseca. Za dostavu robe ovaj rok počinje teći od dana kada je Kupac primio robu, a za obavljanje usluga od dana sklapanja ugovora. Istekom tog roka prestaje pravo potrošača na oudstanak od ugovora.

Roba se može vratiti samo na daljinu odnosno putem dostavne službe, dok fizička predaja proizvoda na adresi Pružatelja nije moguća.

U skladu s pravom EU-a na području zaštite potrošača, ako tvrtka odustane od ugovora, također mora vratiti sva izvršena plaćanja što je prije moguće, a najkasnije u roku od četrnaest (14) dana nakon primitka obavijesti o odustanku od ugovora. U skladu s pravom EU-a na području zaštite potrošača, potrošač u svezi s otkazivanjem ugovora snosi samo troškove vraćanja robe, osim ako te troškove snosi tvrtka ili ako tvrtka nije potrošača prethodno obavijestilo da će morati snositi taj trošak.

 

 

STVARNE GREŠKE I REKLAMACIJE

U skladu s važećim nacionalnim zakonodavstvom i zakonodavstvom EU-a, Pružatelj Kupcu mora robu izručiti u skladu s ugovorom, a Pružatelj je također odgovoran za stvarne i pravne greške svojeg ispunjenja.

Greška je stvarna:

  • ako predmet nema osobine potrebne za njegovo normalno korištenje ili za promet;
  • ako predmet nema osobine potrebne za posebno korištenje za koje ga Kupac kupuje, a koje su prodavaču bile poznate ili koje su mu morale biti poznate;
  • ako je prodavač dostavio predmet koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo zbog obavijesti.

Prikladnost robe za normalno korištenje ocjenjuje se s aspekta obične robe iste vrste ili s aspekta bilo kakvih izjava prodavača o značajkama robe koje je dao prodavač ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, predstavljanja proizvoda ili informacijama koje se nalaze na samoj robi.

Za odgovornost za stvarne i pravne greške koriste se odredbe zakona kojima se uređuju obvezni odnosi, osim ako važećim nacionalnim zakonodavstvom i zakonodavstvom EU-a nije drugačije određeno.

Ako je tako predviđeno nacionalnim zakonodavstvom, Kupac može ostvarivati svoja prava na osnovi značajnog nedostatka, ako o nedostatku obavijesti Pružatelja u roku od dva mjeseca od datuma kada je grešku otkrio. Kupac Pružatelju mora omogućiti da pregleda predmet, a Kupac u obavijesti o grešci mora detaljno opisati nedostatak. Kupac može Pružatelju osobno dostaviti obavijest o grešci, a Pružatelj mu pri tom mora izdati relevantnu potvrdu, ili pak obavijest poslati na sjedište tvrtke u kojoj je predmet kupljen, odnosno predstavniku Pružatelja s kojim je sklopio ugovor.

Ako je tako predviđeno nacionalnim zakonodavstvom, Pružatelj ne odgovara za stvarne greške na robi:

  • koje su se pojavile nakon dvije godine od isporuke proizvoda;
  • koje su se pojavile nakon godinu dana od isporuke proizvoda, ako je predmet ugovora između Pružatelja i Kupca rabljeni proizvod.

Smatra se da je greška na proizvodu tijekom isporuke postojala ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.

Ako je tako predviđeno nacionalnim zakonodavstvom, Kupac koji je na ispravan način obavijestio prodavatelja o grešci ima pravo od Pružatelja zatražiti:

  • da ukloni grešku na proizvodu ili;
  • da vrati dio plaćenog iznosa u odnosu s greškom ili;
  • da proizvod s greškom zamijeni novom proizvodom bez greške ili;
  • da vrati plaćani iznos.

Ako to predviđa nacionalno zakonodavstvo, Kupac u svakom slučaju ima pravo od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, a posebno nadoknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i transporta proizvoda koji nastanu zbog ispunjenja obveze prodavatelja u svezi s vraćanjem robe, a na koje Kupac ima pravo prema važećem zakonu. Prava Kupca prestaju u roku od dvije godine od dana kada je Pružatelja obavijestio o stvarnoj grešci.

Obrazac za prijavu stvarne greške možete pronaći ovdje.

JAMSTVO

U skladu s pravom EU-a, troškove za materijal, rezervne dijelove, rad, prijenos i prijevoz proizvoda koji nastanu prilikom uklanjanja greški ili zamjene proizvoda novim proizvodom tijekom trajanja jamstva, plaća Pružatelj. Kupac će možda morati snositi troškove slanja proizvoda Pružatelju ako isti zahtijeva pregled proizvoda kako bi se utvrdilo je li greška zbog koje Kupac ostvaruje pravo na jamstvo, postojala već u trenutku kupnje.

Za proizvode, koji imaju jamstvo, priložen je jamstveni list ili je jamstvo navedeno na računu. U slučaju da proizvod ne radi ili prestane raditi u jamstvenom roku, Kupac može ostvariti prava iz jamstva. Kupac može ostvarivati prava iz jamstva slijedeći upute na jamstvenom listu i uz predočenje računa. U skladu s važećim zakonom, Kupac prilikom kupnje određenih proizvoda (električnih uređaja) dobiva jamstvo u trajanju od jedne godine, a kod nekih proizvoda uz doplatu ovo jamstvo može produžiti na dvije godine. Ako jamstvo nije priloženo ili ako na računu nema podataka o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili u tom trenutku nema podataka o jamstvu.

Ispunjavanje odredaba uvjeta jamstva je obveza Pružatelja. Čak i ako jamstveni list nije priložen ili ne sadrži sve podatke ili uvjete jamstva, isto ne utječe na pravo Kupca na ostvarivanje prava iz jamstva. Ostvarivanje jamstva moguće je samo za „skrivene nedostatke“ koji nisu posljedica utjecaja Kupca. Jamstvo se ne može ostvarivati u slučaju:

  • mehaničkih oštećenja;
  • habanja koje je posljedica upotrebe;
  • oštećenja i grešaka na predmetu koji su uzrokovani nepravilnom, nemarnom i neprimjerenom uporabom.

Sukladno važećem zakonu, jamstveni rok počinje teći od dana kada je roba isporučena Kupcu. Ako Pružatelj u roku od 45 dana od dana kada je zaprimio zahtjev za uklanjanje nedostataka, nedostatke ne ukloni, Kupcu mora predmet zamijeniti istim, novim i besprijekornim proizvodom.

Obrazac zahtjeva za jamstvom možete pronaći ovdje.

ELEKTRIČNI I ELEKTRONIČKI UREĐAJI I OPREMA

Kad naručujete elektroničku i električnu opremu na www.lallure.hr, a adresa za dostavu nalazi se u europskoj zemlji izvan Slovenije, imajte na umu da se mogu primijeniti lokalni propisi o zbrinjavanju i recikliranju elektroničke i električne opreme.

Sva elektronička i električna oprema (EEE) koja se stavlja na tržište u Europi mora biti označena ovim simbolom kako bi se pokazalo da je obuhvaćena direktivom WEEE, koja proizvođačima EEE nameće niz obaveza, uključujući obveze u svezi s financiranjem primjene povratne obrade i recikliranja opreme do kraja životnog vijeka opreme (WEEE):

Ako želite odložiti rabljenu električnu ili elektroničku opremu, povedite računa o tome da je ne možete odlagati kao kućanski otpad. Umjesto toga električna ili elektronička oprema mora se odložiti na odgovarajućim lokalnim odlagalištima ili u reciklažnim centrima. Dodatne informacije možete zatražiti od vaše lokalne uprave.

Ako reciklirate uređaj poput računala, mobilnog telefona, fotoaparata ili drugog elektroničkog uređaja, trebali biste izbrisati sve osobne ili povjerljive podatke. Obavezno izbrišite i sve osobne ili povjerljive podatke na bilo kojem uređaju za pohranu, poput memorijske ili SIM kartice. L'Allure neće biti odgovoran za bilo kakve podatke na vašem uređaju.

PRISTUP INFORMACIJA

Pružatelj se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće informacije (sažetak zakonodavstva):

  • identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj, porezni broj);
  • informacije za kontakt koje korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (elektronička pošta, telefon);
  • bitne značajke robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje);
  • konačnu maloprodajnu cijena s uključenim porezom ili način izračuna cijene ako zbog prirode proizvoda ili usluge postoje nejasnoće u izračunu;
  • dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web stranici moraju biti dostupni u razumnom roku);
  • uvjete dostave proizvoda ili izvedbe usluge (način, mjesto i vrijeme dostave);
  • uvjete plaćanja;
  • sve cijene moraju biti nedvosmisleno navedene, jasno pokazujući da li cijena već uključuje troškove dostave i PDV;
  • obavijesti o bilo kakvim dodatnim troškovima koji mogu nastati kao rezultat dostave ili drugih postupaka;
  • načine plaćanja i dostave;
  • rok važenja ponude;
  • rok za odustanak i sve uvjete za odustanak od ugovora (za detaljnije informacije o tome kada Kupac ima pravo na odustanak, a i kako se odvija postupak odustanka, vidi važeće zakonodavstvo);
  • jasno opisanu mogućnost odustanka od ugovora sa svim potrebnim kontaktima koji omogućuju pokretanje i uređivanje postupka žalbe;
  • jasno opisanu mogućnost ostvarivanja prava zbog stvarne greške;
  • uvjete za ostvarivanje jamstva (vrsta proizvoda, postupak).

Pružatelj se trudi osigurati najtočnije i najrelevantnije informacije za Kupca. Međutim, ponekad može doći do tehničke greške ili greške koja je posljedica radnji čovjeka za koju Pružatelj ne preuzima odgovornost.

SIGURNOST OSOBNIH PODATAKA

Pružatelj će vaše osobne podatke zaštititi sukladno najvišim sigurnosnim standardima i u skladu s cjelokupnim važećim nacionalnim zakonodavstvom i EU zakonodavstvom (primjerice GDPR). Pružatelj će osobne podatke Kupca koristiti za upoznavanje Kupca s ponudom, za predaju narudžbe, za slanje računa, za slanje informativnog materijala i druge potrebne poslovne komunikacije s Kupcem (npr. e-novosti). Osobni podaci se neće ni na koji način učiniti dostupnima neovlaštenim i trećim osobama, osim poslovnim partnerima od povjerenja s kojima Pružatelj ima prethodni pisani ugovor o obradi i zaštiti osobnih podataka. Primjerice, Pružatelj može osobne podatke poslati onda kada procijeni da je to u vašem najvećem interesu, na primjer kada uređuje predmete reklamacije ili u svezi s dostavom. Za zaštitu osobnih podataka Kupac je i sam odgovoran, i to na način da pažljivo odabere svoje korisničko ime i lozinku i da primjereno zaštiti svoje računalo prikladnom programskom (antivirusnom) opremom.

Osobni podaci obrađuju se u skladu s ovdje navedenom Politikom privatnosti.

ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA

Tvrtka NextLevel, d.o.o. upravlja web trgovinom L'Allure i vlasnik je svih sadržaja (tekstova, opisa, fotografija, videozapisa, strukture web stranica itd.) na web stranici www.lallure.hr. Pružatelj izrijekom zabranjuje upotrebu, kopiranje i reprodukciju cjelokupnog sadržaja objavljenog na web stranici, i to u skladu s važećim pravom na području autorskih i srodnih prava, a na temelju drugih direktiva i pravilnika o autorskim pravima izrijekom zabranjuje upotrebu, kopiranje i reproduciranje svih sadržaja koji su objavljeni na web stranici. Tvrtka NextLevel, d.o.o. će na odgovarajući način kazneno goniti svako dupliciranje fotografija, tekstova, videozapisa, logotipa i drugih dupliciranih sadržaja.

KOMUNIKACIJA S KUPCIMA

Pružatelj će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava daljinske komunikacije samo ukoliko se Kupac tome izrijekom ne protivi i ako ne zahtijeva raskid. Sve elektroničke poruke (SMS, e-pošta itd.) bit će jasno i nedvosmisleno naznačene kao promotivne, a pri tom će pošiljatelj biti jasno vidljiv. Sve promotivne poruke, kampanje, popusti i marketinški sadržaj bit će jasno istaknuti kao takvi. Korisnik ima pravo otkazati i u svakom trenutku odjaviti primanje reklamnih poruka, a Pružatelj mu mora jasno predstaviti način odjavljivanja. Kupčev zahtjev za odjavu Pružatelj će, kao upravitelj osobnih podataka, bezuvjetno poštivati i urediti odjavljivanje od primanja reklamnih poruka.

Više informacija o upravljanju i brisanju osobnih podataka možete pronaći u od naše strane prihvaćenoj politici privatnosti.

POHVALE, KRITIKE I SUGESTIJE

Određene podstranice na www.lallure.hr korisnicima omogućuju da komentiraju proizvode i usluge. Ova funkcija na web stranici pruža bolji pregled nad stvarnim iskustvima i pomaže u stvaranju povezane zajednice korisnika. Svaki predani komentar pregledava upravitelj web stranice prije njegove konačne objave kako bi se osiguralo da komentari ni na koji način nisu uvredljivi, da ne sadrže klevete i pogrešne ili lažne izjave. Upravitelj može odlučiti da neće objaviti komentare za koje smatra da nisu korisni za stvaranje bolje zajednice korisnika. Kada korisnik pošalje komentar na web stranici, on u potpunosti prihvaća Opće uvjete te Pružatelju daje privolu za objavljivanje komentara na web stranici i svim ostalim komunikacijskim ili marketinškim kanalima, bez obzira na svrhu korištenja takvih kanala (e-pošta, SMS, Facebook oglašavanje, Google reklame itd.) od strane Pružatelja. Predajom i dostavom komentara autor potvrđuje istinitost i vjerodostojnost navoda i osigurava da je vlasnik materijalnih i autorskih prava za napisane komentare.

 

ŽALBE I SPOROVI

Kvalitetnom uslugom i poštivanjem poštene poslovne prakse koje su u skladu sa slovenskim zakonodavstvom, nastojimo izbjeći žalbe i sporove ili pak umanjiti njihov broj. Cjelokupno poslovanje i funkcioniranje web trgovine Pružatelja temelje se na važećem zakonodavstvu o zaštiti potrošača. Propisi Republike Slovenije uređuju pravne odnose između korisnika web trgovine (Kupaca) i Pružatelja usluga (upravitelja web stranice). Ako sporovi nastanu, želimo da se oni riješe sporazumno, a ako to nije moguće, za rješavanje sporova između Kupca i Pružatelja nadležan je sud u Ljubljani.

U skladu sa zakonskim normama, niti jedno tijelo koje bi provodilo izvansudsko rješavanje sporova između Kupca i Pružatelja usluga, Pružatelj neće priznati kao nadležno za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošači mogli pokrenuti u skladu s važećim zakonodavstvom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

  1. veljače 2016. godine Europska je komisija predstavila novu platformu koja potrošačima i trgovcima pomaže u izvansudskom rješavanju sporova u svezi s kupovanjem putem interneta. Platforma za internetsko rješavanje sporova je jedinstvena ulazna točka koja potrošačima i trgovcima u EU-u omogućuje rješavanje sporova u domaćim i prekograničnim kupovanjima putem interneta. Preko nje se sporovi dostavljaju nadležnim nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koji su povezani s platformom, a koja odabiru države članice u skladu s kriterijima kvalitete i koje su prijavile Komisiji. Pravni temelj za uspostavljanje platforme za internetsko rješavanje sporova je Uredba o internetskom rješavanju potrošačkih sporova (Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća) u kojoj su opisane glavne funkcije platforme i tijek rješavanja sporova koji su podneseni putem platforme.

Platformu za izvansudsko internetsko rješavanje možete pronaći na sljedećoj poveznici

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

Dodatne informacije o platformi za izvansudsko internetsko rješavanje sporova možete pronaći na sljedećoj poveznici

https://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-297_hr.htm

 

KLUB NEXT365 - PRAVILA KLUBA

Klub Next365 djeluje kao klub vjernosti unutar poduzeća NextLevel, d.o.o. (u daljnjem tekstu: NextLevel).

Svaka poslovno sposobna osoba koja izvrši narudžbu u internetskoj trgovini www.lallure.hr automatski postaje članom kluba Next365. Maloljetnici mogu postati članovi samo uz pristanak ili dopuštenje zakonskog skrbnika. Ako roditelji/zakonski skrbnici učlane svoje dijete/štićenika u klub Next365, oni su zajednički i pojedinačno odgovorni za članske obveze Člana (njihovo dijete/štićenika). Ugovor o članstvu sklapa se automatski izvršavanjem narudžbe u internetskoj trgovini www.lallure.hr i sklapa se na neodređeno vrijeme, uz mogućnost raskida u bilo kojem trenutku i bez obveza. Izvršavanjem narudžbe član izričito prihvaća ova Pravila kluba i Opće uvjete poslovanja internetske trgovine, što također izrijekom potvrđuje klikom prilikom naručivanja.

Član može koristiti sve pogodnosti kluba odmah nakon sklapanja Ugovora o članstvu i ima pravo biti obaviješten o svim pogodnostima i promocijama kluba putem osobnih kontakt podataka koje je pružio poduzeću NextLevel (poštanska adresa, telefonski broj za pozive i SMS-ove, adresa e-pošte). Učlanjenjem u klub, Član izričito pristaje biti obaviješten o svim pogodnostima, podsjetnicima i promocijama kluba na kontakt adrese koje je pružio poduzeću NextLevel (poštanska adresa, telefonski broj za pozive i SMS-ove, adresa e-pošte) u svrhu izvršenja ovog Ugovora (redovito ispunjavanje članskih obveza). Ako član želi biti obaviješten o drugim ponudama poduzeća NextLevel, mora izričito pristati na to.

Novi poslovno sposobni član ili zakonski skrbnik poslovno nesposobnog člana može raskinuti Ugovor o članstvu u klubu Next365 u bilo kojem trenutku nakon što postane član kluba Next365. Član ili njegov/njezin zakonski skrbnik mogu na gore navedene kontakte poslati nedvosmislenu pisanu izjavu o raskidu Ugovora (koja sadrži barem ime, adresu i kontakt podatke (telefonski broj ili adresu e-pošte) Člana ili njegovog/njezinog zakonskog skrbnika). U tu svrhu Član može po želji koristiti pisani obrazac dostupan ovdje. Član se također može iščlaniti iz kluba Next365 odbijanjem prihvaćanja pošiljke od dostavne tvrtke koju šalje NextLevel kao dio članskih obveza Člana. U slučaju bilo kakvih promjena u osobnim podacima unesenim u Ugovor o članstvu nakon dana sklapanja Ugovora o članstvu, Član ili njegov zakonski skrbnik/jamac obvezuje se o tome obavijestiti NextLevel u roku od 8 dana od nastanka promjene. U slučaju da Član ili njegov/njezin zakonski skrbnik/jamac ne ispuni njegovu/njezinu obvezu obavješćivanja poduzeća NextLevel o svim promjenama koje mogu utjecati na ugovorni odnos između Stranaka, Član je odgovoran za svu štetu koja bi iz tog razloga bila nanesena poduzeću NextLevel.

Ulaskom u klub Next365 Član prihvaća člansku obvezu da svake kalendarske godine (tj. jednom u 365 dana) izvrši narudžbu proizvoda dostupnih u internetskoj trgovini www.lallure.hr u bilo kojoj vrijednosti, a nakon njegove/njezine prve kupnje kojom se on/ona automatski učlanio/la u klub Next365, što je podložno Općim uvjetima poslovanja te trgovine. Ako Član ne izvrši narudžbu u navedenom roku, poduzeće NextLevel će mu/joj poslati paket maksimalne vrijednosti od 24 € nakon najmanje jedne kalendarske godine ili 365 dana ili više (do 5 godina). Takav će paket sadržavati jedan ili više proizvoda iz istog segmenta proizvoda kojem pripada i proizvod iz originalne narudžbe s kojom se Član pridružio klubu Next365. Članovi ostvaruju pravo na ekskluzivne klupske cijene koje sadrže značajan popust u odnosu na objavljene internetske cijene proizvoda. Član plaća kupoprodajnu cijenu pouzećem dostavnoj tvrtki. Troškove dostave takvog paketa snosi NextLevel.

Narudžbe koje je Član izvršio kao dio njegovih/njezinih članskih obveza ili koje je NextLevel poslao Članu u sklopu njegovih/njezinih članskih obveza podliježu primjenjivim pravilima o otkazivanju ugovora, koja su u skladu sa zaštitom potrošača EU-a i dostupna su na sljedećoj poveznici: lallure.hr/odustajanje-od-ugovora. Na ovoj stranici Članovi kluba Next365 i ostali kupci također mogu pronaći sve ostale informacije o rješavanju pritužbi i poveznicu na obrazac za pritužbe.

NextLevel ne priznaje niti jednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje sporova koje Član može pokrenuti temeljem Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (ZIsRPS) te neće sudjelovati ni u jednom izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Platforma za internetsko rješavanje sporova dostupna je na sljedećoj poveznici: ec.europa.eu/odr.

Informacije o obradi osobnih podataka Članova dostupne su u Politici privatnosti Poduzeća na sljedećoj poveznici: lallure.hr/politika-zastite-privatnosti

Pravila kluba koja su na snazi čine sastavni dio ugovora između Člana i poduzeća NextLevel. NextLevel može izmijeniti Pravila kluba u skladu sa svojom poslovnom i marketinškom politikom i primjenjivim zakonom. NextLevel će objaviti izmijenjena Pravila kluba na svojoj web stranici. Ako NextLevel ne primi pisani zahtjev za prekid članstva u roku od 30 dana od objave izmijenjenih Pravila kluba, smatrat će se da je Član prihvatio izmjene, a izmijenjena Pravila kluba stupaju na snagu između stranaka od efektivnog datuma izmjena.

Kreirano: 12. 2. 2020

Zadnja izmjena: 26. 1. 2023

Košarica (0)
Za platiti
0
Poštarina ( ISKORISTITE BESPLATNU POŠTARINU ZA SVE KUPNJE IZNAD 40 € )Besplatna
Za platiti
0
Završetak narudžbe
100% garancija na zadovoljstvo Misija je brenda L'allure™ da uvijek uskoči u pomoć našim kupcima. Ako niste 100% zadovoljni kupnjom na našoj web stranici, javite nam to čim prije, a ostalo prepustite nama. Kod nas dobivate 100% garanciju na zadovoljstvo: možete nam vratiti bilo koji proizvod u roku od 14 dana od primitka proizvoda bez navođenja razloga.